همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۸۶هزار و ۷۴۱ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۹۵میلیون و ۳۹۴هزار و ۸۲۱ریال دادوستد شد که ۳۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق ۱۶ شرکت است.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، بانک پارسیان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. خراسان

روز گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. این تعداد سهام متعلق به ۶۰ شرکت است.

گیلان

در دادوستد روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۸۶ تعداد ۷۵۱هزار و ۱۹۷ سهم به ارزش ۲۵۷۱۷۷۴۰۴۴ریال مبادله شد که ۵۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بوده است. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۱۵۲۸۷۵۵۲۴۹ریال و به تعداد ۴۸۱۳۷۹ سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۱۰۴۳۰۱۸۷۹۵ریال و به تعداد ۲۶۹۸۱۸ سهم بوده است. تعداد کدهای صادره دیروز ۶ کد جدید بوده و سایپا، ملی صنایع مس ایران و بانک پارسیان بیشترین خریدار را در گیلان داشته‌اند. همچنین از بین سهام شرکت‌های معامله شده در کل کشور، قیمت ۴۷ شرکت دارای افزایش، ۵۲ شرکت دارای کاهش و ۱۱ شرکت بدون تغییر بوده‌اند.

سیستان و بلوچستان

روز گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۳۷۸۹۰ سهم به ارزش بیش از ۹۵۴میلیون ریال از میان ۱۲ شرکت مورد دادوستد قرار گرفته است. ۶۷درصد ارزش معاملات را خرید و ۳۳درصد آن را فروش سهام شامل شده است. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به اتومبیل‌ سایپا و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به فولاد مبارکه می‌باشد. کارگزاری بهمن با ۹۱درصد، بیشترین آمار خرید و فروش را در این تالار انجام داده است.

کیش

در معاملات روز گذشته تالار منطقه‌ای کیش تعداد یک‌میلیون و ۴۵۷هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۹۲۰میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۸درصد مربوط به خرید و ۲۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، فولاد مبارکه اصفهان و بانک پارسیان از استقبال بیشترین برخوردار بودند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۶۶۴هزار سهم به ارزش بیش از دو‌میلیارد و ۷۷۵میلیون ریال معامله شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام ملی صنایع مس ایران، سایپا و پتروشیمی اصفهان بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱/۱۳۸۶،‌ شاهد دادوستد ۷۹۲هزارو۴۷۶سهم (متعلق به ۳۳شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۲میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌‌‌های سایپا، محورسازان ایران‌خودرو و بانک پارسیان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سایپا، بانک پارسیان و محورسازان ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

اردبیل

روز گذشته تعداد ۱۹۲هزار و ۹۰۸ سهم در تالار منطقه‌ای اردبیل به ارزش ۴۰۸میلیون و ۲۰۴هزار و ۲۲۰ریال دادوستد شد.بیشترین ارزش ریالی معاملات را سهام چادرملو و فولاد مبارکه به خود اختصاص دادند.

ساری

روز گذشته در تالار ساری، تعداد ۷۰۹هزار و ۵۳۰سهم به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۳۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.در این روز، تعداد ۲۴۹هزار و ۷۲۴سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۲۴میلیون ریال خریداری و تعداد ۴۵۹هزار و ۸۰۶سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۰۹میلیون ریال به فروش رسید.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۵درصد مربوط به خرید و حدود ۶۵درصد مربوط به فروش سهام بود.در این روز شرکت‌های چادرملو، دارویی رازک، پتروشیمی اصفهان، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و سایپا دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

ارومیه

روز گذشته تعداد ۴۲۷هزار و ۸۶۴ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات معادل یک میلیارد و ۱۳۵میلیون و ۹۶۳هزار و ۵۵۸ ریال بود.۵/۴۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

اصفهان

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای اصفهان تعداد سه میلیون و ۸۴۳هزار و ۸۹۷ سهم به ارزش نه میلیارد و ۲۷۸میلیون و نه هزار و ۹۳۹ ریال مبادله شد.بیشترین ارزش ریالی در این تالار به بانک پارسیان اختصاص داشت.

همچنین پرطرفدارترین سهم این تالار سایپا بود.

یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۳۶هزار و ۴۳۸سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۲۸۶میلیون و ۳۷۹هزار و ۷۸۷ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام سایپا با ۳۳نفر داشت.