گروه بورس- پیش‌بینی سود هر سهم سیمان هرمزگان برای سال مالی منتهی به آبان‌ماه امسال با 135میلیارد و 500میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 2146ریال است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، شرکت اعلام کرده، با توجه به اینکه محل کارخانه در منطقه محروم واقع است، مطابق مفاد ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم از تاریخ صدور پروانه بهره‌برداری (۴/۹/۸۱) به مدت ۱۰سال از پرداخت مالیات معاف می‌باشد و مالیات فوق مربوط به فعالیت‌های غیرعملیاتی است.
پیش‌بینی عملکرد «سهرمز» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 3درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 14درصد افزایش، سود عملیاتی 7درصد کاهش و سود خالص 5درصد کاهش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در تاریخ ۱۳/۹/۸۵، نیز مبلغ ۲۱۴۶ریال اعلام کرده بود.
شرکت سیاست تقسیم سود سال مالی منتهی به 30/8/86 را اعلام نکرده است.
شرکت طی اطلاعات ارسالی در آذرماه ۸۵ اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۱۷۴میلیارد و ۳۶۰میلیون ریال (مبلغ ۱۲۸۷ریال به ازای هر سهم)، جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
سیمان هرمزگان توانست تا پایان دوره 3ماه منتهی به بهمن‌ماه با تحقق 582ریال سود برای هر سهم معادل 27درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.
همچنین سیمان هرمزگان تا پایان بهمن‌ماه با ۱۵درصد افزایش در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۷۱میلیارد و ۸۱۲میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ معادل ۲۶درصد از پیش‌بینی بودجه این شرکت را محقق کرده است.