رشت

هفته گذشته بیش از ۵/۱میلیون سهم به ارزش ۲/۵میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت. لازم به ذکر است که متوسط سهم خرید به کل دادوستد در این هفته (سه روز کاری) به بیش از ۷۴درصد رسید. بیشترین میزان دادوستد در این هفته مربوط به شرکت کارگزاری سپه با بیش از ۴۵درصد از حجم کل دادوستد تالار بود. همچنین در این مدت سهام شرکت‌های حق تقدم چادرملو، بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران در کانون توجه گیلانیان قرار داشته است. کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۵۳هزار و ۵۰۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۲۲میلیون ریال از سهام ۳۳شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۰درصد مربوط به فروش و ۶۰درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز پتروشیمی اراک و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

هفته گذشته تعداد ۳۸۶هزار و ۲۴سهم به ارزش ۹۲۱میلیون و ۳۱۲هزار و ۸۴۱ریال مبادله شد که ۴۶درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، بانک پارسیان و سرمایه‌‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۳/۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۹۹۹/۱۲میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۸درصد سهام مبادله شده به ارزش ۵۸۵/۷میلیون ریال متعلق به خرید بوده و ۴۲درصد به ارزش ۴۱۴/۵میلیون ریال متعلق به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده حق تقدم شرکت چادرملو، شرکت سایپا و شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و چادرملو سهم بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دادند. در طی این هفته تالار کرج ۵/۴درصد کل معاملات بازار را داشت.

ساری

در هفته منتهی به چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۸۶ در تالار ساری تعداد ۵۶۹هزار و ۹۷۲ سهم به مبلغ بیش از یک‌میلیارد و ۶۶۷میلیون ریال مبادله شد. در این هفته چهار شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری: سایپا، پارس‌دارو، بانک پارسیان و پتروشیمی آبادان بود. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۶۳درصد مربوط به خرید و حدود ۳۷درصد مربوط به فروش سهام بود.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۷/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶/۴میلیارد ریال بود که ۴/۶۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۳/۳۵درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۸هزار و ۸۸۰سهم به ارزش بیش از ۴۹۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۸درصد ارزش دادوستد این هفته به خرید و ۴۲درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش خرید و فروش به ترتیب اتومبیل سایپا، پارس‌خودرو، فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بودند.