گروه بورس- شرکت عایق پلاستیک تا پایان دوره 6 ماه منتهی به اسفندماه 85 با تحقق 49ریال سود به ازای هرسهم معادل 23درصد از پیش‌بینی درآمد هرسهم را پوشش داد.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «پعایق» درآمد هرسهم سال مالی منتهی به شهریور امسال را با ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 28 تیرماه 85 سال مالی شرکت از پایان اسفندماه هر سال به پایان شهریورماه هرسال تغییر یافته است و به علت تغییر سال مالی، مقایسه پیش‌بینی عملکرد سال مالی 86 نسبت به عملکرد دوره مالی منتهی به شهریور 85 امکان‌پذیر نیست.
شرکت پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی ۸۶ را در تاریخ ۲۲/۵/۸۵ مبلغ ۱۵۶ریال و در تاریخ‌های ۱۷/۷/۸۵، ۲۰/۸/۸۵ و ۲۳/۱۰/۸۵ مبلغ ۲۱۱ریال اعلام کرده است.به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۷ شهریور ۸۴ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۰میلیارد و ۷میلیون ریال به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال حداکثر طی سه سال از محل مطالبات و آورده نقدی به هیات‌مدیره تفویض شد که به استناد جلسه هیات‌مدیره ۷ تیرماه ۸۵ در مرحله اول، سرمایه شرکت از مبلغ ۱۰میلیارد و ۷میلیون ریال به مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال (معادل ۱۸۹۹درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته و در تاریخ ۱/۶/۸۵ به ثبت رسیده است.
هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم 80درصد سود خالص (پس از کسر کسورات قانونی) سال مالی 86 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
شرکت پیش‌بینی درآمد هرسهم دوره مالی ۶ماه منتهی به شهریور ۸۵ را در تاریخ ۱/۵/۸۵ مبلغ ۳۶۰ریال اعلام نموده بود که مطابق صورت‌های مالی حسابرسی شده مبلغ ۳۸۵ریال محقق شد. همچنین مبلغ ۴۷میلیارد و ۶۱۹میلیون ریال (۲۳۸ریال
به ازای هرسهم) معادل 62درصد از کل سود دوره مالی شهریور 85 ناشی از سود فروش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خانه‌سازی آریا و عایق پلاستیک نوین می‌باشد که براساس قرارداد منعقده به شرکت بنیان توسعه صنعت پارس واگذار شده است.