ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۲۲۲هزار و ۲۶۰سهم به ارزش بیش از ۵۶۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. در این روز، تعداد ۱۲۳هزار و ۹۲۸سهم به ارزش ۳۰۵میلیون ریال خریداری و تعداد ۹۸هزار و ۳۳۲سهم به ارزش ۲۶۴میلیون ریال به فروش رسید. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۴درصد مربوط به خرید و حدود ۴۶درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های بانک پارسیان، پتروشیمی آبادان و سایپا دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند. ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۶۰۸هزار و ۵۹۴سهم در بورس منطقه‌ای

آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۱/۱میلیارد ریال بود که ۱/۵۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. دیروز نمایندگی کارگزاری عمران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۵درصد به خود اختصاص داد. همچنین سهام شرکت بانک پارسیان با ۹/۷۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۲۵۶هزار و ۳۶۱سهم جمعا به ارزش ۱/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۵درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۵درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۲۴شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۷نماد با افزایش و ۵نماد با کاهش مواجه بود و ۲نماد بدون تغییر باقی ماند. بیشترین حجم معاملات خرید در این روز به سهام سیمان شاهرود اختصاص داشت.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۷۸هزار و ۵۴۶سهم به ارزش ۴۵۵میلیون و ۹۷۲هزار و ۴۶۹ریال دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده بانک پارسیان، کمک‌فنر ایندامین و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۴/۱میلیون سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۰شرکت بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه تعداد ۶۷۷هزار و ۹۶۷سهم به ارزش ۵/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۳۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۵۹۷میلیون و ۳۵۰هزار و ۷۲۳ریال و سهام فروخته شده به مبلغ ۹۲۱میلیون و ۹۹۱هزار و ۹۵۰ریال و به تعداد ۴۶۵هزار و ۹۱۷سهم بود. سهام بانک پارسیان، سایپا و مهرکام پارس بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴۲۲هزار و ۴۰۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۳میلیون ریال از سهام ۱۳شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۹درصد مربوط به خرید و ۳۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، پتروشیمی اراک و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش ۳میلیارد ریال مبادله شد که ۴۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۱۲۷ نفر در روز چهارشنبه اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سایپا، زامیاد و چادرملو با ۳۷، ۱۹ و ۱۰نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سایپا، بانک پارسیان و زامیاد انجام شد.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۷۷۰هزار و ۵۶سهم به مبلغ دومیلیارد و یکصدوشصت‌وسه میلیون و چهارصدوهفتادوسه‌هزارونهصدوده ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۹۶نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام سایپا با ۱۹نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام معدنی و صنعتی چادرملو و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۵۹درصد افزایش داشت و ارزش معاملات نیز ۴۸درصد افزایش یافت.

اصفهان

دیروز بانک پارسیان با ۱۲۴ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز ۳۲۳ خریدار اصفهانی تعداد ۳/۲ میلیون سهم را به ارزش ۶/۵میلیارد ریال دادوستد کردند. سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۷/۵۴ درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۹درصد بود.