گروه بورس- بیتا احمدی- سهامداران و مشتریان گروه ایران ترانسفو می‌توانند برای دریافت اطلاعات مورد نظرشان به سایت اینترنتی www.iran-transfo.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی آدرس اینترنتی مزبور صفحه‌ای پیش رویتان گشوده می‌شود که در وسط آن اخبار این گروه به چشم می‌خورد.

ساخت اولین ترانسفورماتور یکسو ساز از نوع خشک رزینی در ایران ترانسفو، ایران ترانسفو موفق به دریافت گواهی تایپ تست ترانسفورماتور خشک رزینی از CESI شد و اولین نمایشگاه اختصاصی آب و برق ایران در ونزوئلا و ...

گروه ایران ترانسفو مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال در زمینه صنعت برق را شامل می‌شود که از ترانسفورماتورهای کوچک توزیع گرفته تا ترانسفورماتورهای بزرگ قدرت، تجهیزات آنها و انواع مختلف پست‌ها را در بر می‌گیرد.

این شرکت به دنبال ارائه خدمات مناسب به مشتریان در سراسر کشور و بازار جهانی بوده و در کنار تعهد خود به ارائه کیفیت مطلوب محصولات به دنبال پیشرفت روزافزون جهت تولید محصولات پیشرفته با فناوری روز دنیا است.

در بالای صفحه اصلی این سایت این لینک‌ها قرار دارد: درباره گروه L، محصولات و خدمات، منابع، نمایندگی‌ها، مشتریان، اخبار، دریافت فایل و تماس با ما.

اگر بر روی لینک محصولات و خدمات موس را قرار دهید لینک‌های جزئی‌تری پیش رویتان قرار خواهد گرفت که عبارتند از: ترانسفورماتور، پست، قطعات ترانسفورماتور، تحقیقات و فناوری و خدمات پس از فروش.

در قسمت مشتریان گروه ایران ترانسفو، لیست مشتریان خارجی و داخلی دیده می‌شود.همچنین در سایت گروه ایران ترانسفو در سمت چپ و پایین لینک‌های میانبر نیز قرار داده شده است که عبارتند از: استراتژی، خدمات پس از فروش، مزایای خرید از ما، نمایندگی‌ها، تقویم نمایشگاه‌ها، کاتالوگ‌ها، چارت سازمانی، گواهینامه‌ها، مناقصه‌ها، زمینه فعالیت و سهامداران.

در لینک سهامداران آمده است: ایران ترانسفو شرکتی وابسته به وزارت نیرو، به صورت سهامی عام است. سرمایه ثبت شده و پرداخت شده شرکت ۳۰۰میلیارد ریال بوده و ترکیب سهامداران اصلی شرکت بدین شرح است.

شرکت ساتکاب: ۹۱/۴۷درصد، بانک ملی ایران ۸۲/۳۷درصد، شرکت Siemens آلمان ۸۹/۴درصد و سایرین ۳۸/۹درصد از سهام این شرکت را از آن خود دارند.آمار بازدیدکنندگان این سایت نشان می‌دهد ۶۰۰۰۴ نفر به طور کلی از این سایت دیدن کرده‌اند که بازدیدکنندگان حاضر در سایت ۱۵۵ نفر می‌باشند.