گروه بورس - سرمایه‌گذاری توکافولاد درآمد هر سهم سال مالی منتهی به خردادماه امسال را با سرمایه جدید اعلام کرد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «وتوکا» درآمد هر سهم سال مالی مزبور را با ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «وتوکا» برای سال مالی منتهی به خرداد ماه ۸۶ نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۴۰درصد افزایش، سود حاصل از ارائه خدمات ۲۹درصد کاهش، سود عملیاتی ۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد کاهش داشته است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با سرمایه ۱۰۰میلیارد ریال در تاریخ ۰۳/۰۷/۸۵ مبلغ ۷۸۰ ریال (به بازار منعکس نشد) و در تاریخ‌های ۱۸/۰۷/۸۵، ۱۱/۰۹/۸۵ و ۲۳/۱۱/۸۵ مبلغ ۸۰۳ ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را ناشی از افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر، فروش سهام برخی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر و اجرای افزایش سرمایه اعلام کرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت مناقصه ساخت و راه‌اندازی واگن‌برگردان شماره ۲ (کاردامپر) شرکت فولادمبارکه را برنده شده است، قرارداد مذکور به‌صورت E P C (طراحی، ساخت و تامین تجهیزات، اجرا و راه‌اندازی) با مبلغ اولیه ۲۲۷میلیارد ریال، بایستی ظرف ۳۰ ماه به انجام برسد که در شرف ابلاغ به شرکت است. همچنین شرکت اعلام کرده است در صورت ابلاغ و شروع عملیات اجرایی آن، تاثیر قرارداد بر پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ به اطلاع خواهد رسید.هیات‌مدیره «وتوکا» در نظر دارد تقسیم حدود ۵۰درصد از سود خالص سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.