گروه بورس- شرکت نوش مازندران در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ 45میلیارد ریال به مبلغ 50میلیارد ریال(معادل 11درصد) از محل سود انباشته افزایش دهد.

بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت فروش امسال خود را در مقایسه با سال مالی ۸۵ با ۲۴درصد افزایش پیش‌بینی کرده است.
رقم پیش‌بینی شده برابر 111میلیارد و 944 میلیون ریال است.
«غنوش» درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با سرمایه ۴۵ میلیارد ریال، مبلغ ۲۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. این رقم در مقایسه با پیش‌بینی سال مالی ۸۵، ۴۵درصد افزایش نشان می‌دهد.
پیش‌بینی عملکرد «غنوش» برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 86 نسبت به سال قبل به ترتیب بهای تمام شده و سود عملیاتی هر یک با 26درصد افزایش و 32درصد افزایش مواجه است.شرکت اعلام کرده است، در محاسبه مبلغ مالیات سود عملکرد سال‌های مالی 83 و 84، معافیت ناشی از افزایش سرمایه(موضوع ماده 3آیین‌نامه اجرایی ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل نوسازی صنایع کشور) لحاظ شده است.مطابق این ماده قانونی، افزایش سرمایه شرکت که طی چهار سال پس از تصویب این قانون (26/05/82) ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها صورت پذیرفته و به موجب اسناد و مدارک، پرداخت آن احراز شود، طی پنج سال از اولین سال مالی افزایش سرمایه و هر سال به میزان 20درصد افزایش سرمایه پرداخت شده از درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکت کسر شود.هیات مدیره «غنوش» در نظر دارد مبلغ شش میلیارد و 750میلیون ریال (معادل 150ریال به ازای هر سهم) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی سالانه پیشنهاد کند.