گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت سازه پویش در نظر دارد، 80درصد از سود قابل تقسیم سال‌مالی 86 را جهت تقسیم در بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

به گزارش سازمان بورس اوراق‌بهادار تهران، شرکت سازه پویش پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال‌مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۶ با سرمایه ۲۵میلیارد ریال مبلغ ۱۶۰۹ریال به طور خالص اعلام کرده است. پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی جدید در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی گذشته به ترتیب درآمد فروش ۵۸درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۹۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییر را عمدتا ناشی از تولید محصولات جدید با حاشیه سود پایین اعلام کرده است. شرکت سازه پویش اعلام کرده است که فروش و تحویل محصولات از خرداد سال ۸۶ شروع می شود.
بر اساس ماده 132 قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحیه 1366 مجلس شورای اسلامی، از سال 1378 تا سال 1386 عملکرد اصلی شرکت از مالیات معاف است. همچنین شرکت اعلام کرده است که مالیات محاسبه‌شده برای سال‌مالی گذشته برای آن دسته از محصولاتی که در اواسط سال گذشته دوره معافیت آنها به پایان می‌رسد و نیز محصولاتی که در سال 85 برای آنها پروانه اخذ شده و مشمول ماده 132 اصلاحیه 27 بهمن 80 قانون مالیات‌ها می‌باشند. روشن است برخی از محصولات چون تاریخ تولید آنها سال 80 است مطابق ماده 132 قانون مالیات‌های قبل از اصلاحیه 27 بهمن 80 تا سال 88 از معافیت مالیاتی برخوردار است.