گروه بورس - سرمایه شرکت کابل‌ البرز معادل ۱۰۰درصد افزایش یافت. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق‌بهادار، «بالبر» بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۳۰ دی‌ماه امسال، سرمایه خود را از مبلغ ۵۷میلیارد ریال به مبلغ ۱۱۴میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش داد.

این شرکت در پیش‌بینی‌های سال‌مالی منتهی به پایان شهریورماه سال ۸۶، فروش خود را مبلغ ۳۲۷میلیارد و ۱۴۹میلیون ریال اعلام کرده است که طی دوره سه ماه منتهی به پایان آذرماه امسال برابر رقم ۴۵میلیارد و ۸۰۴میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد کسب کرد.

پیش‌بینی فروش «بالبر» برای سال‌مالی مزبور با ۱۵۸درصد افزایش در نظر گرفته شده است.

در حالی که این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به پایان شهریورماه سال ۸۶ را برای اولین بار اعلام کرده است، «بالبر» با سرمایه ۱۱۴میلیارد ریال پیش‌بینی زیان هر سهم را مبلغ چهار ریال اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «بالبر» برای سال مالی منتهی به پایان شهریورماه سال ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۳۰درصد افزایش، سود عملیاتی مبلغ ۳۲میلیارد و ۷۳۵میلیون ریال افزایش و زیان خالص ۹۸درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.