کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۲۰۳هزار سهم به ارزش ۵میلیارد و ۴۸۹میلیون ریال از سهام ۱۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۰درصد مربوط به خرید و ۲۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند. کرج

در معاملات روز سه‌شنبه تالار کرج تعداد ۹/۱۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۳۹میلیارد و ۶۴۳میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۸درصد مربوط به خرید و ۴۲درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.در طی این روز تالار کرج با ۵/۳درصد کل معاملات بازار رتبه سوم را در بین سایر مناطق به خود اختصاص داده است.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۵۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت، ۹۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۱۰درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۳/۳میلیون سهم جمعا به ارزش ۸/۶میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۲درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۱۸درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام فولاد مبارکه اصفهان اختصاص داشت.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴میلیون و ۴۵۷هزار و ۹۷۴سهم به ارزش ۹میلیارد و ۳۷۷میلیون و ۵۱۷هزار و ۲ریال دادوستد شد که ۹۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد مبارکه اصفهان، گروه صنعتی سدید و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۶میلیون و ۴۰۲هزار و ۳۲۶سهم به ارزش بیش از ۱۳میلیارد و ۷۰۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۸درصد مربوط به خرید و حدود ۲۲درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های فولاد مبارکه، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و پتروشیمی اصفهان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۲۳میلیون و ۱۱۸هزار و ۹۸ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۶۱میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال بود که ۵۲درصد آن به خرید سهام و ۴۸درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام فولاد مبارکه، چادرملو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام فولاد مبارکه، کمباین‌سازی ایران و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه شنبه، شاهد دادوستد ۴میلیون و ۴۰هزار و ۴۲۶سهم (متعلق به ۳۰ شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۵۰۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۳درصد به خرید و ۳۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و حق تقدم پتروشیمی اراک به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز سه‌شنبه بورس گیلان تعداد ۷/۷میلیون سهم به ارزش ۹/۱۵میلیارد ریال مبادله شد که ۸۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌‌های فولاد مبارکه، بانک کارآفرین و سرمایه‌گذاری شاهد، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

اهواز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۸/۳میلیون سهم به ارزش ۷میلیارد و ۵۱۳میلیون ریال مبادله شد که ۹۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. بیشترین مقدار خرید و فروش بر روی شرکت فولاد مبارکه اصفهان انجام گرفت.

تبریز

در معاملات روز سه شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۵میلیون سهم از سهام ۳۶ شرکت به ارزش ۲/۱۱میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.