گروه بورس- هیات‌مدیره داروسازی اکسیر در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۷۵میلیارد ریال به مبلغ ۱۲۵میلیارد ریال افزایش دهد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این افزایش سرمایه از محل اندوخته توسعه و تکمیل، مطالبات و آورده نقدی سهامداران صورت خواهد گرفت. داروسازی اکسیر، ۱۹ دی‌ماه مبلغ افزایش سرمایه را ۲۵میلیارد ریال و محل آن را اندوخته توسعه و تکمیل اعلام کرده بود.

«دلر» درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با ۷۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دوهزار و ۱۸۷ریال پیش‌‌بینی کرده است. پیش‌‌بینی عملکرد «دلر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۱۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۶درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را عنوان نکرده است. هیات‌‌مدیره تصمیم دارد سود تقسیمی سال مالی ۱۳۸۶ را مبلغ ۱۳۸۷۵۰‌میلیون ریال به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۵ را در تاریخ‌های ۲۷/۱۲/۸۴، ۲۰/۴/۸۵، ۲۲/۷/۸۵ و ۱۹/۱۰/۸۵ مبلغ ۱۸۶۹ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر با اهمیت پیش‌‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات آن تغییر کرده است و شرکت دلایل آن را عنوان نکرد.