اصفهان

ایران با ۲۹۹ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان در هفته گذشته بود. در این مدت تعداد ۶/۳۱میلیون سه به ارزش ۴/۹۱میلیارد ریال در اصفهان دادوستد شد. سهم اصفهان در کل بورس ۷درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۶/۳۶درصد شد. ارومیه

هفته گذشته تعداد ۳/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۴/۳میلیارد ریال بود که ۵/۴۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت مهرکام پارس ایران با ۱/۱۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

رشت

هفته گذشته در بورس گیلان بیش از ۸/۶میلیون سهم به ارزش ۹/۲۱میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت. همچنین در هفته گذشته سهام شرکت‌های تکنوتار، بانک پارسیان و بانک کارآفرین، در کانون توجه مردم گیلان قرار داشت.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۸۳هزار و ۷۴ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته است. این تعداد از میان ۳۳ شرکت بود که ۶۷درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید و ۳۳درصد آن را فروش سهام شامل شد.

هرمزگان

بورس منطقه‌ای هرمزگان چهل و هشتمین هفته فعالیت خود را در سال‌جاری سپری کرد. در این مدت تعداد ۲۸۹هزار و ۳۹۷ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۸۳میلیون ریال معامله شده است که حدود ۴۱درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۵۲۷میلیون ریال و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۷۵۶میلیارد ریال بود. مقایسه آمار معاملات در این هفته ۲۶درصد افزایش را در حجم سهام دادوستد شده و ۶۲درصد افزایش را در ارزش معاملات نسبت به هفته قبل از آن نشان می‌دهد. همچنین حجم و ارزش خرید نیز به ترتیب ۱۹ و ۳۱درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قزوین

در تالار استان قزوین در هفته منتهی به نهم اسفندماه تعداد ۳میلیون و ۸۷۹هزارو ۶۴۲سهم به ارزش بیش از ۱۴۰میلیارد و ۲۹۵میلیون و ۸۹۳هزار ریال معامله شد. از کل معاملات تالار قزوین ۵۳درصد خرید و ۴۷درصد فروش را شاهد بوده‌ایم. بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام پتروشیمی اراک، بانک پارسیان و سایپا بود. گفتنی است پارس خودرو و پتروشیمی اراک بیشترین ارزش ریالی معالات را داشتند.

کرمان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۲میلیون و ۸۹۹هزار سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۵۸۲میلیون ریال معامله شد که از این میزان ۲۱درصد مربوط به خرید سهام و ۷۹درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار مربوط به سهام شرکت‌های

بانک پارسیان، ایران‌خودرو دیزل، پارس خودرو، ایران‌خودرو‌،‌ الکتریک خودرو شرق و تکنوتار بود.

کرمانشاه

هفته گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۴۵۶هزار سهم وحق تقدم، به ارزش ۱۲۲۳میلیون ریال بود که نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم ۲۵درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۴۱درصد کاهش داشت.

همدان

هفته گذشته تعداد یک‌میلیون و ۴۸هزار و ۴۲۸سهم به ارزش ۲میلیارد و ۹۶۳میلیون و ۷۹۰هزارو ۳۷۳ریال مبادله شد که ۵۹درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مجتمع‌های تفریحی و توریستی آبادگران، تکنوتار و نوسازی ساختمان تهران بیشترین ارزش معاملات را به خود

اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای ز نجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۲میلیون و ۲۷۸هزارو ۳۹۳سهم(متعلق به ۷۹شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۹۹۱میلیون ریال بود که از نظر ارزش معاملات نسبت به هفته قبل ۲۰درصد کاهش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۱درصد به خرید و ۲۹درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. ایران‌خودرو، ایران‌خودرو دیزل و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.