گروه بورس- هیات‌مدیره سیمان اصفهان در نظر دارد تقسیم ۷۰درصد سود خالص سال مالی ۱۳۸۶ را به مجمع عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند. براساس اطلاعیه سازمان بورس اوراق بهادار تهران، شرکت سیمان اصفهان پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند‌ماه ۱۳۸۶ را با سرمایه ۷۶میلیارد ریال، مبلغ یک‌هزار و ۵۰۹ریال اعلام کرده است.

شرکت پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند‌ماه ۸۵ را به مبلغ ۳۳میلیارد و ۶۱۲میلیون ریال (معادل ۲۰درصد از کل سود و مبلغ ۴۲۹ریال به ازای هر سهم) اعلام کرده که عمدتا مربوط به سود اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی بوده است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند‌ماه ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش یک‌درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۲درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳۰درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را عدم افزایش نرخ فروش، افزایش بهای تمام شده ناشی از افزایش هزینه‌های دستمزد و سربار براساس پیش‌بینی تورم در سال ۸۶، افزایش هزینه‌های مالی ناشی از اخذ تسهیلات جدید در سال ۸۶ و کاهش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری اعلام کرده است.شرکت طرح‌های بهینه‌سازی الکترو فیلتر پیش‌گرم‌کن کوره شماره ۳ و اضافه کردن سیستم ایرکیفت بر روی این کوره همچنین ترسیم و بازسازی سازه‌های بتنی قدیمی کارخانه با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶میلیارد ریال در دست بررسی و اجرا دارد که تاکنون مبلغ ۲میلیارد و ۷۷۱میلیون ریال در این خصوص سرمایه‌گذاری شده است.