سمنان

دیروز تعداد ۶۲۵هزار و ۵۵۲ سهم جمعا به ارزش ۵/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۶۰درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام داروسازی دکتر عبیدی اختصاص داشت. مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بوده این تعداد سهام متعلق به ۵۱ شرکت بود.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۶۹هزار و ۵۹۳ سهم به ارزش ۱۵۷میلیون و ۹۸۳هزار و ۳۱۲ ریال دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر و خدمات انفورماتیک بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۵۷هزار و ۲۰۰ سهم از سهام ۴۱ شرکت به ارزش ۳/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۸درصد آن مربوط به خرید و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز ایران خودرو دیزل و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس تبریز به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۳۷۴هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۶۸میلیون ریال معامله شد که ۳۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام پارس خودرو، ایران‌خودرو دیزل و تکنوتار بود.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۰۸هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۲۹۸میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۸۱درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۶۹۸هزار و ۷۲۰ سهم (متعلق به ۴۱ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۹۸۶میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۸درصد به خرید و ۳۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، سایپا و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، ایران‌خودرو و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۷۸۱هزار و ۶۳۲ سهم به ارزش ۳/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۳۰درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های بانک پارسیان، بانک کارآفرین و سایپا، بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۱۹۳هزار و ۳۲۰ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۵۲۵میلیون و ۷۰۱هزار و ۴۷۱ریال بود که ۸/۶۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت سایپا با ۷/۱۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۸۲۳هزار و ۷۵۷سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۶۵۶میلیون ریال بود که ۵۷درصد آن به خرید سهام و ۴۳درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام ایران‌خودرو، بانک پارسیان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و ایران‌خودرو بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.