گروه بورس- داروسازی داملران رازک اعلام کرد، طرح تولید ویال‌های تزریقی را با ۵۵میلیارد و ۲۰۳میلیون ریال برآورد سرمایه‌گذاری در دست اجرا دارد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، هزینه‌های انجام شده این طرح تاکنون مبلغ ۶۹میلیون ریال بوده و تاریخ بهره‌برداری از آن سال ۱۳۸۷ اعلام شده است.

داروسازی داملران رازک درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۶ را با ۱۷میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دو هزار و ۷۳ریال پیش‌‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «ددام» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۱۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را عمدتا عرضه محصولات جدید و کامل‌تر شدن سبد محصولات و افزایش استفاده از تسهیلات بانکی به جهت تامین نقدینگی عنوان کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۱۷میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال به مبلغ ۳۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) افزایش دهد.

هیات‌مدیره تصمیم دارد سود تقسیمی سال مالی ۸۶ را به مبلغ ۲۳۸۶۲میلیون ریال و سود تقسیمی سال ۸۵ را مبلغ ۱۹۸۲۴میلیون ریال (۱۱۲۰ریال خالص برای هر سهم) به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت سود تقسیمی سال مالی ۸۵ را در تاریخ ۱۷/۱۰/۸۵ مبلغ ۱۶۲۰ریال خالص برای هر سهم، در تاریخ ۲۰/۴/۸۵ به میزان ۹۰درصد سود سال جاری و در تاریخ ۲۲/۱/۸۵، مبلغ ۱۸۰۰ریال خالص برای هر سهم اعلام کرده بود.