گروه بورس - سیمان قائن اعلام کرد که اقدامات اولیه به منظور ایجاد خط تولید 500 تنی سیمان سفید در مجاورت خط تولید فعلی در دستور کار شرکت قرار دارد.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران این شرکت درآمد هر سهم سال آینده را با ۲۶میلیارد و ۶۱۱میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ پنج هزار و ۲۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد سیمان قائن برای سال مالی منتهی به اسفند 86 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 4درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 16درصد افزایش، سود عملیاتی 4درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات بدون تغییر نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را عمدتا افزایش مقدار تولید و فروش و کاهش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری ناشی از فروش بخشی از اوراق مشارکت اعلام کرده است.
هیات‌مدیره «سقاین» در نظر دارد معادل 90درصد سود قابل تخصیص سال مالی 1386 را جهت تقیسم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
سیمان قائن درآمد هر سهم امسال را مبلغ ۵ هزار و ۲۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق ۴ هزار و ۲۶ ریال سود به ازای هر سهم تا پایان آذر ماه توانست معادل ۷۷درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.
همچنین این شرکت در این مدت مبلغ 209میلیارد و 777میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ معادل 78درصد از بودجه این شرکت را محقق کرده است.