دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک میلیون سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سمنان

دیروز تعداد ۲۷۳هزار و ۳۷۹ سهم جمعا به ارزش ۷۳۷میلیون و ۱۴۴هزار ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۶۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۰درصد به فروش اختصاص داشت.همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام ایران‌خودرو اختصاص داشت.

رشت

در دادوستد روز سه‌شنبه ۷۱۹هزار و ۲۲۹ سهم به ارزش ۷/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۶۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.شرکت‌های بانک پارسیان، تجهیزات هپکو و ایران‌خودرو بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۲۶۰هزار و ۲۵۲ سهم به ارزش ۶۴۳میلیون و ۳۹۰هزار و ۱۲۰ ریال دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.نوسازی ساختمان تهران، پارس خودرو و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۴هزار و ۲۳۹ سهم به ارزش بیش از ۱۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۴درصد ارزش معاملات به خرید و ۶درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به بانک پارسیان، بیشترین حجم فروش مربوط به مجتمع توریستی و رفاهی آبادگران ایران و بیشترین ارزش فروش مربوط به حق تقدم پتروشیمی اراک بود.

کرج

در معاملات روز سه‌شنبه تالار کرج تعداد ۵/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۵۸۸میلیون ریال دادوستد شد.

از این میزان ۵۱درصد مربوط به خرید و ۴۹درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده شرکت بانک پارسیان بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد.همچنین شرکت سرمایه‌گذاری رنا بیشترین حجم و شرکت نوسازی ساختمان تهران بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری تعداد ۵۰۶هزار و ۲۹۹ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۳۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۹درصد مربوط به خرید و حدود ۴۱درصد مربوط به فروش سهام بود.در این روز شرکت‌های سایپا، بانک پارسیان، بانک کارآفرین و ایران‌خودرو دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۷۰۹هزار سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۹۲میلیون ریال معامله شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های پارس خودرو، ایران‌خودرو و سرمایه‌گذاری غدیر بود.