ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۵۰۴هزار و ۵۶ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۹۶۵میلیون و ۴۸۱هزار و ۱۴۷ ریال که ۱/۱۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین دیروز سهام شرکت مهرکام پارس با ۵۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۳هزار و ۷۹۸ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

۹۲درصد ارزش معاملات به خرید و ۸درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به مهندسی تکنوتار و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سیمان فارس و خوزستان بود.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری تعداد ۴۰۹هزار و ۵۲۵ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۸درصد مربوط به خرید و حدود ۶۲درصد مربوط به فروش سهام بود.در این روز شرکت‌های حق تقدم پتروشیمی اراک، ایران‌خودرو، چادرملو و پارس خودرو دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۰۶هزار و ۹۹۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۹۳میلیون و ۸۷۲هزار و ۱۵۴ ریال دادوستد شد که ۸۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران، ایران‌خودرو و اوراق مشارکت ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۴۳هزار و ۱۲۵سهم به ارزش ۹۸۰میلیون ریال از سهام ۲۵شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۹درصد مربوط به خرید و ۳۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان فارس و خوزستان و چادرملو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۱۹۱هزار و ۶۱سهم جمعا به ارزش ۶۲۱میلیون و ۷۷هزار و ۵۳۸ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

۴۵درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۵درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید، به سهام دارویی سبحان اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روزدوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶۴۷هزار و ۶۰۹سهم از سهام ۳۰شرکت به ارزش ۲/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تکنوتار و ایران‌خودرو دیزل به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس تبریز داشتند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۹میلیارد ریال مبادله شد، که ۱۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۸شرکت بود.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۵/۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۹میلیارد و ۴۷۷میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۳درصد مربوط به خرید و ۴۷درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت ایران‌خودرو بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت شهد بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد. در طی این روز تالار کرج با ۱۳درصد کل معاملات بازار رتبه اول را به خود اختصاص داد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۶۴۷هزار و ۱۸۱سهم (متعلق به ۳۷شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۹میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۳درصد به خرید و ۲۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان، تکنوتار و ایران ‌خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری ساختمان، تکنوتار و ایران‌خودرو دیزل به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز مهرکام پارس با ۱۳۱ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۷/۲میلیون سهم به ارزش ۵/۷میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد. سهم اصفهان در کل بورس ۹/۹درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۵/۷۰درصد بود.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۱۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۳۸۷میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۶۵درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۵۵۵هزار و ۲۸۵ سهم حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک میلیارد و ۹۳۲میلیون ریال بود که ۳۹درصد آن به خرید سهام و ۶۱درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام بانک پارسیان، داروسازی سبحان و کمباین سازی ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام سرمایه‌گذاری توسعه صنایع بهشهر، ملی سرب و روی ایران و کمباین سازی ایران بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.