گروه بورس- داروسازی روزدارو تصمیم دارد مرحله سوم افزایش سرمایه را از مبلغ ۲۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال از محل سود امسال اجرا کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۹تیرماه ۸۴ افزایش سرمایه از مبلغ ۳۸میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال به مبلغ ۷۷میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل آورده نقدی و سود انباشته به هیات‌مدیره تفویض شد تا طی چندین مرحله و حداکثر ظرف مدت پنج سال به مرحله اجرا گذشته شود که در سال ۸۴، هیات‌مدیره افزایش سرمایه از مبلغ ۳۸میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال به مبلغ ۴۲میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال (معادل ۱۰درصد) اجرا نموده و به استناد صورتجلسه هیات‌مدیره مورخ ۲۳/۱۰/۸۵ سرمایه شرکت از مبلغ ۴۲میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال به مبلغ ۵۳میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال (معادل ۲۵درصد) از محل سود انباشته افزایش یافته است.

داروسازی روزدارو درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با ۵۳میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۰۰۲ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد «دروز» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد.شرکت دلایل تغییرات را عمدتا ناشی از افزایش حجم فروش محصولات فعلی و جدید، افزایش هزینه اداری و تشکیلاتی و فروش با توجه به تورم، کاهش دریافت تسهیلات بانکی و عدم شناسایی زیان ناشی از سرمایه‌گذاری عنوان کرده است.

هیات‌مدیره تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال ۱۳۸۶ را مبلغ ۲۴۰۵۷میلیون ریال (۴۵۰ریال خالص برای هر سهم) به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.