گروه بورس- رضا معظمی- شاخص کل بورس اوراق بهادار روز گذشته شرایط کم نوسانی را تجربه کرد. به دنبال افت ۷۱واحدی شاخص در روز یکشنبه، شاخص کل دیروز در آغاز معاملات با رشد ۲واحدی مواجه شد که این رشد تا پایان معاملات به ۳ واحد رسید.

در بازار دیروز رشد قیمتی نماد آبادگران با تاثیر مثبت ۲۱/۰ واحد، ایران‌خودرو با تاثیر ۴۸/۰واحد، بانک پارسیان با تاثیر ۲۷/۰ واحد و سرمایه‌‌گذاری رنا با ۱۷/۰واحد تاثیر مثبت موجب شد، شاخص در ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه رشد ۲واحدی را تجربه کند. در ساعت ۹ و ۳۷دقیقه نماد تکنوتار شاهد جابه‌جایی یک بلوک ۵۰۰هزار سهمی در نرخ ۶هزار و ۷۶۰ریال بود. ۲۱دقیقه بعد این نماد مجددا جابه‌جایی یک بلوک ۱۴۰هزار سهمی دیگر را در نرخ ۶هزار و ۷۶۰ریال به نظاره نشست. در ساعت ۱۰ و ۹دقیقه نماد شهد ایران شاهد جابه‌جایی یک بلوک ۶۴۰هزار سهمی در نرخ ۸هزار و ۷۰ریال را تجربه کرد.

در ساعت ۱۰ و ۲۷دقیقه نیز نماد ساختمان ایران جابه‌جایی یک بلوک ۳۷۰هزار سهمی را در نرخ ۲هزار و ۵۳۰ریال شاهد بود. افزایش تاثیر نماد ایران‌خودرو به ۴۵/۲واحد و نماد ایران‌خودرو دیزل به ۵۲/۰ واحد موجب شد تا به‌رغم تاثیر منفی ۵۳/۰واحدی نماد چادرملو و تاثیر منفی ۱۴/۰ واحدی جمع‌آوری صف فروش کابل‌های مخابراتی شهید قندی شاخص بتواند رشد ۴/۲واحدی را به ثبت برساند. در ساعت ۱۱ و ۲۷دقیقه نماد سرمایه‌گذاری ساختمان جابه‌جایی یک بلوک ۱۰۹هزار سهمی را در نرخ ۲هزار و ۵۳۹ریال تجربه کرد.

در ساعت ۱۱ و ۴۹دقیقه نیز نماد ایران‌خودرو دادوستد یک بلوک ۳میلیون و ۳۰هزار سهمی را در نرخ ۲هزار و ۸۷۷ریال تجربه کرد. با افزایش تاثیر مثبت نماد ایران‌خودرو به ۲۹/۲ واحد و به‌رغم افزایش تاثیر منفی افت قیمت چادرملو به ۰۲/۱واحد، شاخص در نهایت رشد ۰۴/۳ واحدی را ثبت کرد.