گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در بهمن‌ماه امسال با تحصیل سهام جدید 91میلیارد و 935میلیون ریال به ارزش پرتفوی خود افزود.

به گزارش بورس و اوراق بهادار تهران «وبوعلی» بخشی از سهام ۱۰شرکت را به پرتفوی خود اضافه کرد. همچنین این شرکت با واگذاری بخشی از سهام پرتفوی خود به ارزش ۳۶۱میلیون ریال مبلغ ۲۵میلیون ریال زیان کرد.
بنابراین گزارش بهای تمام شده ابتدای دوره جمع کل سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بورسی «وبوعلی» در بهمن‌ماه امسال 962میلیارد و 577میلیون ریال بود که در پایان دوره به یک‌‌هزار و 37میلیارد و 969میلیون ریال افزایش یافت.
همچنین ارزش بازار این سرمایه‌گذاری‌ها از ۸۰۴میلیارد و ۷۵۶میلیون ریال در ابتدای دوره به ۸۸۶میلیارد و ۱۶۳میلیون ریال در پایان دوره رسید.
براساس این گزارش صورت پرتفوی شرکت در این دوره شامل 27درصد سهام محصولات کانی غیرفلزی، 14درصد سهام خودرو و ساخت قطعات، 14درصد سهام مواد و محصولات شیمیایی، 8درصد سهام واسطه‌گری مالی، 7درصد سهام فلزات اساسی، 6درصد سهام پیمانکاری صنعتی، 6درصد سهام ساخت محصولات فلزی، 5درصد سهام شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی، 5درصد انبوه‌سازی املاک و مستغلات و باقی سهام سایر گروه‌ها بود.