تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۷۱هزار و ۴۹۸ سهم از سهام ۳۸ شرکت به ارزش ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۲درصد آن مربوط به خرید و ۶۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۲۰۱هزار و ۷۷۱ سهم به ارزش ۴۸۷میلیون و ۲۲۳هزار و ۹۳۵ ریال دادوستد شد که ۲۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. نفت بهران، حق تقدم دارویی امین و تکنوتار بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۱۳۱هزار و ۷۶۹ سهم جمعا به ارزش ۵۷۳میلیون و ۴۰۶ ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد وستد قرار گرفت. ۶۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۷درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین طی روز جاری در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید مربوط به سهام معدنی و صنعتی چادرملو بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه، شاهد دادوستد ۳۹۸هزار و ۷۱۲ سهم (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از ۱میلیارد و

۴۷۷میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۳درصد به خرید و ۲۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های چادرملو، ایران خودرو و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۵۷۷هزار و ۲۱۵ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۱درصد مربوط به خرید و حدود ۱۹درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های تکنوتار، قطعات اتومبیل ایران و پتروشیمی اراک دارای بیشترین حجم خرید در تالار ساری بودند.

ارومیه

در روز شنبه تعداد ۲۳۵هزار و ۳۲۷ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۵۷۳میلیون و ۶۱۲هزار و ۷۳۱ریال بود که ۶/۳۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت

پارس خودرو با ۷/۲۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۸۲۹میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۱درصد مربوط به خرید و ۵۹درصد مربوط به فروش بود.چادرملو بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین تکنوتار بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۵۲۵هزار و ۴۲۴ سهم به ارزش ۵/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۴۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های پارس خودرو، بانک پارسیان و بانک کارآفرین، بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۸۶۴هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۲۹میلیون ریال از سهام ۱۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۷درصد مربوط به خرید و ۲۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان فارس و خوزستان و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۱۸هزار و ۶۷ سهم به ارزش بیش از ۵۰۰میلیون ریال از میان ۱۵ شرکت مورد دادوستد قرار گرفته که ۲۷درصد ارزش معاملات به خرید و ۷۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.