گروه بورس- هیات‌مدیره چادرملو تصمیم دارد تقسیم 80درصد سود خالص 86 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را با دو هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌‌‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «کچاد» برای سال مالی 86 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 30درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته 34درصد افزایش، سود عملیاتی 24درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 22درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییر را ناشی از وارد شدن طرح گندله‌سازی به مرحله بهره‌برداری اعلام کرده است.
طرح ساخت کارخانه گندله‌سازی با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ یک‌هزار و ۸۶۸میلیارد ریال (مخازن انجام شده تاکنون مبلغ یک‌هزار و ۴۳۴میلیارد و ۴۹۴میلیون ریال، درصد پیشرفت کار ۸۸درصد و تاریخ بهره‌برداری خرداد سال ۱۳۸۶) و طرح توسعه خط چهارم کارخانه فرآوری با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶۸۶میلیارد ریال (مخارج انجام شده تاکنون مبلغ ۴۰۷۱۰۶ میلیون ریال، درصد پیشرفت کار ۸۷درصد و تاریخ بهره‌برداری سه ماه چهارم سال ۱۳۸۶) را در دست اجرا دارد. همچنین طرح توسعه خط پنجم شرکت با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ یک‌هزار و ۳۵۰میلیارد ریال در شرف انعقاد قرارداد اجرایی است.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت، به منظور تامین نقدینگی موردنیاز جهت اجرای طرح‌های در دست اجرا، افزایش سرمایه به میزان 200درصد را طی دو مرحله تصویب کرد که مرحله اول افزایش سرمایه به میزان 100درصد و از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران تصویب و اجرای مرحله دوم افزایش سرمایه، حداکثر ظرف مدت دو سال به هیات‌مدیره تفویض اختیار شد.