سمنان

دیروز تعداد ۴۷۱هزار و ۶۰۲سهم در مجموع به ارزش ۳/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

۵۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۰درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۱۰شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۶نماد با افزایش قیمت و ۴نماد با کاهش قیمت مواجه بود.همچنین طی روز گذشته در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید، به سهام ملی صنایع مس ایران اختصاص داشت. ارومیه

روز شنبه تعداد ۸۳۴هزار و ۵۱۹سهم در بورس منطقه‌‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۳میلیارد ریال بود که ۱/۲۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود، همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۳/۹۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۶۰هزار و ۴۲۱سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۳۴میلیون ریال دادوستد شد که ۱۵درصد ارزش معاملات به خرید و ۸۵درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۹۷هزار و ۱۳۵سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۵۷۶میلیون و ۸۷هزار و ۳۳۸ریال دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.ملی صنایع مس ایران، سیمان فارس و خوزستان و نورد قطعات‌ فولادی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲میلیون و ۶۲۹سهم از سهام ۲۸شرکت به ارزش ۴/۱۰میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز را داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۳۶۳هزار سهم به ارزش ۴میلیارد و ۷۱۷میلیون ریال از سهام ۲۱شرکت دادوستد شد که از این تعداد، ۳۵درصد مربوط به خرید و ۶۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده ملی سرب و روی ایران و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۱۳۱هزار و ۷۷۱سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۰۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۶درصد مربوط به خرید و حدود ۵۴درصد مربوط به فروش سهام بود.

شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، ایران‌خودرو و بانک پارسیان بیشترین حجم خرید و شرکت‌های ایران‌خودرو دیزل و سایپا بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص دادند.

کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد ۴/۷میلیون سهم به ارزش بیش از ۳۱میلیارد و ۳۷۳میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۳۲درصد مربوط به خرید و ۶۸درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

اصفهان

دیروز ۴۵۶ خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد سهام ۶۵ شرکت در بورس منطقه‌ای اصفهان کردند. در این روز خریداران تعداد ۳/۴میلیون سهم به ارزش ۹/۱۷میلیارد ریال خرید و فروش کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۲درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۴/۳۸درصد شد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه، شاهد دادوستد ۱میلیون و ۲۵۲هزار و ۲۳۷سهم (متعلق به ۲۷شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۱۵میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۳درصد به خرید و ۳۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران‌، حق تقدم چادرملو و ماشین‌آلات هپکو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۷میلیون و ۴۵۹هزار سهم به ارزش بیش از ۳۱میلیارد و ۳۷۳میلیون ریال معامله شد که ۹۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، الکتریک خودرو شرق و صنعتی و معدنی چادرملو بودند.

شیراز

در معاملات روز شنبه در بورس فارس تعداد ۷/۲میلیون سهم مبادله شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس درمجموع ۲۷۷نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام ملی صنایع مس ایران، هپکو و سرمایه‌گذاری بازنشستگی داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌‌های ملی صنایع مس ایران، حق تقدم چادرملو و سایپا انجام شد.