کرج

هفته گذشته در بورس منطقه کرج ۱۳میلیون سهم به ارزش ۴۶میلیارد ریال دادوستد شد. از کل معاملات انجام شده این هفته ۶۷درصد مربوط به خرید و ۳۳درصد مربوط به فروش سهام بود. صنایع ملی مس ایران، تراکتورسازی و ایران خودرو بیشترین حجم خرید را داشتند و نیز سرمایه‌گذاری رنا، سایپا بیشترین حجم فروش را کسب کردند. قزوین

در تالار بورس استان قزوین در هفته گذشته در این جلسات تعداد ۳میلیون و ۱۸۱هزار و ۸۱۲ سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۷۴۵میلیون و ۸۵۲هزار ریال معامله شد. از کل معاملات تالار قزوین ۷۴درصد را خرید و ۲۶درصد را فروش تشکیل داد. همچنین در ۴ روز کاری این هفته بیش از ۳۰۰ مشتری حقیقی و حقوقی در این تالار اقدام به خرید سهام کردند. بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام صنایع ملی مس ایران، بانک پارسیان و تراکتورسازی ایران بود. گفتنی است سهام ملی مس ایران، بانک پارسیان و ایران خودرو دیزل بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشتند.

کرمان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۲میلیون و ۷۹۱هزار سهم به ارزش بیش از ۵۰میلیارد و ۵۶۴میلیون ریال معامله شد که از این میزان ۱۸درصد مربوط به خرید سهام و ۸۲درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار مربوط به سهام شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، پارس خودرو، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و حق تقدم صنعتی و معدنی چادرملو و همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، بین‌المللی توسعه ساختمان ایران، پارس خودرو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بود.

ارومیه

در هفته منتهی به ۲۵ بهمن‌ماه تعداد ۵/۳میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶/۸میلیارد ریال بود که ۶۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۵۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

هفته گذشته در بورس منطقه همدان تعداد یک‌میلیون و ۴۷هزار و ۸۵۴ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۶۰میلیون و ۲۰۵هزار و ۶۶۹ریال مبادله شد که ۸۷درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان و تراکتورسازی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

هفته گذشته در تالار ساری تعداد ۴میلیون و ۴۸۰هزار و ۲۲۴سهم به مبلغ بیش از ۱۶میلیارد و ۷۹۷میلیون ریال مبادله شد. در این هفته پنج‌ شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری: چادرملو، سرمایه‌گذاری ساختمانی ایران، صنایع ملی مس ایران، تراکتورسازی ایران و هپکو بوده است. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۳۱درصد مربوط به خرید و حدود ۶۹درصد مربوط به فروش سهام بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته، شاهد داد وستد ۲میلیون و ۶۷۴هزار و ۶۹۵سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۵۵شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۱۲۹میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۵۰درصد کاهش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۹درصد به خرید و ۲۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.