گروه بورس - هیات‌مدیره سرمایه‌گذاری توکافولاد در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 100میلیارد ریال به مبلغ 200میلیارد ریال افزایش دهد.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق‌بهادار تهران، این افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته صورت خواهد گرفت.
«وتوکا» در اطلاعات مورخ 11 آذرماه محل افزایش سرمایه را مطالبات و آورده نقدی سهامداران اعلام کرده بود.
سرمایه‌گذاری توکافولاد درآمد هر سهم سال‌مالی منتهی به خرداد ماه سال ۸۶ را با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «وتوکا» برای سال‌مالی 86 نسبت به عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها 34درصد افزایش، سود حاصل از ارائه خدمات 29درصد کاهش، سود عملیاتی دو درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 7درصد کاهش داشته است.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ را در تاریخ ۰۳/۰۷/۸۵ مبلغ ۷۸۰ریال (به بازار منعکس نشده) و در تاریخ‌های ۱۸/۰۷/۸۵ و ۱۱/۰۹/۸۵ مبلغ ۸۰۳ ریال اعلام کرده بود.
هیات‌‌مدیره «وتوکا» در نظر دارد سود قابل‌تقسیم سال 86 را حدود 50درصد سود خالص به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
سرمایه‌گذاری توکافولاد تا پایان دوره ۶ماه منتهی به آذرماه از سرمایه‌گذاری‌های خود سودی حاصل نکرد. این در حالی است که با تحقق ۱۱۲ریال سود به ازای هر سهم توانست معادل ۱۴درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.