سایت گروه ایران ترانسفو

گروه بورس- بیتا احمدی: کلیه سهامداران و مشتریان گروه ایران‌ترانسفو می‌توانند به آدرس اینترنتی www.iran-transfo.com مراجعه و به اطلاعات موردنظرشان دسترسی پیدا کنند. با کلیک بر روی سایت مزبور صفحه‌ای پیش رویتان گشوده می‌شود که به زبان انگلیسی به معرفی شرکت ایران‌ترانسفو می‌پردازد، شما می‌توانید با کلیک بر روی کلمه «فارسی» اطلاعات را به صورت فارسی دریافت کنید.

گروه ایران‌ترانسفو مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال در زمینه صنعت برق را شامل می‌شود که از ترانسفورماتورهای کوچک توزیع گرفته تا ترانسفورماتورهای بزرگ قدرت، تجهیزات آنها و انواع مختلف پست‌ها را در برمی‌گیرد.

در صفحه اصلی سایت گروه ایران‌ترانسفو اخبار گروه در وسط صفحه به همراه عکس‌هایی از ترانسفوها به چشم می‌خورد، محصولات جدید این شرکت در سمت راست این سایت چیده شده‌‌اند.

در بالای صفحه لینک‌هایی با این مضامین دیده می‌شود: درباره گروه، محصولات و خدمات، منابع، کیفیت، نمایندگی‌ها، مشـتریان، اخبار، دریافت فایل و تماس باما.

البته اکثر این لینک‌ها به لینک‌های کوچک‌تری نیز تقسیم‌بندی شده‌اند، به طور مثال مشتریان این شرکت اگر بر روی محصولات و خدمات موس را قرار دهند، پنج لینک جزئی‌تر به نام‌های ترانسفورماتور، پست، قطعات ترانسفورماتور، تحقیقات و فناوری و خدمات پس از فروش پیش رویتان قرار می‌گیرد که باز هر کدام اجزای دیگری را شامل می‌شود.

در لینک ترانسفورماتورهای قدرت به این اطلاعات دسترسی می‌یابید: با تکیه بر دانش فنی شرکت SIEMENS آلمان استفاده از مزایای طراحی و ساخت سازندگان معتبر در کنار دانش فنی مهندسان داخلی ایران ترانسفو توانسته به ارائه ترانسفورماتورهای قدرت با طراحی و ساخت کارآمدتری بپردازد.

در این لینک شما می‌توانید در موتور جست‌وجویی که قرار داده شده است کلمه مورد نظرتان را نوشته و اطلاعات مربوط به ترانسفورماتور مورد نظرتان را بیابید که البته این امر مستلزم این است که شما قبلا کلمه رمز عبور را از شرکت ایران ترانسفو دریافت کرده باشید.

در سمت چپ این صفحه موضوعات مرتبط و لینک‌های میانبر قرار داده شده است که به برخی از آنها اشاره می‌شود: استراتژی، خدمات پس از فروش، مزایای خرید از ما، تقویم نمایشگاه‌ها، چارت سازمانی، مناقصه‌ها و سهامداران.

در لینک مناقصه‌ها کلیه آگهی‌های مربوط به مناقصه عمومی این شرکت بازرگانی از نظرتان می‌گذرد، همچنین در این قسمت متقاضیان می‌توانند مدارک لازم جهت شرکت در مناقصه‌ها را دریافت و به آدرس شرکت ارسال کنند.

در لینک سهامداران شرکت ایران ترانسفو، صاحبان سهام این شرکت می‌توانند از درصد سهام شرکت‌هایی که سهام این شرکت را دارا می‌باشند مطلع شوند.

شرکت ساتکاب ۹۱/۴۷درصد، بانک ملی ایران ۸۲/۳۷درصد، شرکت Siemens آلمان ۸۹/۴درصد و سایرین ۳۸/۹درصد از سهام ایران ترانسفو را در اختیار دارند.