اینجانب یکی از سهامداران شرکت تکین کو هستم که باوجود پیگیری‌های بسیار هنوز سود تقسیمی سال ۸۹ را دریافت نکرده‌ام. بیش از یک سال است که سود مربوط به سال ۸۹ تقسیم شده و در حالی که بارها با امور سهام شرکت تماس گرفته و اطلاعات سهامداری و حساب خود را برایشان ارسال کرده‌ام، امور سهام همواره اعلام می‌کند که وضعیت نقدینگی شرکت بسیار ضعیف است. چگونه می‌توان باور داشت شرکتی بورسی قادر به پرداخت سود افرادی مثل اینجانب نیست، سودی که کمتر از ۳۰۰ هزار تومان است، برای شرکتی با این میزان هزینه‌های جانبی آیا این مبلغ هنگفتی است که توان پرداخت آن را ندارد؟ جالب است اشاره کنم که ۲۱ مردادماه شاید برای دهمین بار در طول یک ماه اخیر با امور سهام شرکت تماس گرفتم و پاسخ داده شد که ۴۱ نفر هستند که تعداد سهامشان از شما کمتر بوده یعنی سود کمتری به آنها تعلق گرفته ولی سود آنها هم هنوز پرداخت نشده، پس فعلا باید صبر کنید.

حال سوال من این است که چگونه امیدوار باشیم به تمایل مردم به سرمایه‌گذاری در بورس و در نتیجه رونق بورس، باوجود شرکت‌هایی از این قبیل در حالی که این قبیل شرکت‌ها توجه دقیقی به حقوق سهامداران ندارند؟

آن هم در شرایطی که سرمایه خیلی‌ها با زحمت و تلاش شبانه‌روزی به دست آمده است. به نظرم مقامات ناظر باید با این شرکت‌ها برخورد کنند تا خود را ملزم به رعایت قوانین و احترام به حقوق سهامداران دانسته و بیش از این به سهامداران زیان‌دیده از وضعیت بورس، خسارت وارد نکنند.