گروه بنگاه‌ها- شرکت پارس پامچال طی سه ماه منتهی به پایان خردادماه ۹۱ از فروش محصولات خود بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال درآمد کسب کرد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، این شرکت فروش سال‌جاری را مبلغ ۴۶۸ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که طی سه ماه نخست سال معادل ۲۸ درصد از این رقم را به تحقق رساند.

«شپمچا» پیش‌بینی سود هر سهم امسال را با سرمایه ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مبلغ یک‌هزار و ۷۸۸ ریال اعلام کرد که طی دوره یاد شده مبلغ ۳۹۵ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه و ۱۸ اسفندماه ۹۰ مبلغ ۸۱۳ ریال و در تاریخ ۲۱ خردادماه ۹۱ مبلغ یک‌هزار و ۷۸۸ ریال اعلام کرده که دلایل تغییر را به طور عمده ناشی از افزایش فروش به علت افزایش حجم سفارشات دریافتی و حجم تقاضا در دو ماهه ابتدای سال مالی ۹۱ اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد این شرکت برای سال مالی ۹۱ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۳ درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش رفته ۱۴ درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۶ درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات در حدود ۴۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی هیات مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۱۷۹ ریال را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۹۱ پیشنهاد نماید.