ایسنا- مخاطبان گرامی در متن مصاحبه رییس اداره نظارت بر انتشار اوراق بهادار سازمان بورس به اشتباه به جای نام بانک آریا، بانک تات نوشته شده بود که به این وسیله اصلاح می‌شود. رییس اداره نظارت بر انتشار اوراق بهادار سازمان بورس در تماسی با ایسنا اعلام کرد که در متن گفت‌وگوی منتشره شده با وی به اشتباه به جای نام بانک آریا، نام بانک تات به کار برده شده است. متن اصلاح شده بخشی از خبر به شرح زیر است:

رییس اداره نظارت بر انتشار اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار از پرداخت وجوه پذیره‌نویسان بانک آریا خبر داد و گفت: مکاتباتی انجام شده است که وجوه مورد نظر پذیره‌نویسانی که عموم بودند و ارتباطی با گروه آریا نداشتند پرداخت شود.

غلامرضا ابوترابی موضع سازمان بورس در خصوص بانک‌های الکترونیکی آرین و آریا را اعلام کرد و گفت: براساس ملاک بانک مرکزی، بانک آرین تعیین تکلیف نهایی شده است، ولی از نظر سازمان بورس بانک لغو مجوز شده آرین همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی در خصوص بانک آریا توضیح داد: در این خصوص مکاتبات لازم با مراجع ذی‌صلاح و دادستان کل کشور انجام شده و سازمان بورس پیگیر مطالبات سهامداران است.