فرید هلالات
قیمت سهام شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران در قالب موج سوم از موج پنجم الیوت تا محدوده ۵۲۰ تومان رشد قیمت را تجربه کرده است. در تحلیل حاضر بر آن هستیم تا احتمالات پیش روی قیمت را بررسی کرده و در نهایت استراتژی مناسبی در خصوص سهام این شرکت انتخاب کنیم.

در نمودار RSI و MACD واگرایی منفی کوچکی مشاهده می‌شود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که قیمت سهام شرکت در قالب موج چهارم از موج پنجم الیوت افت چند روزه ای تا محدوده 460 - 440 تومان را به نمایش بگذارد.
از سوی دیگر هنوز این احتمال وجود دارد که به واسطه هیجان موجود در بازار، سهام شرکت با حمایت مواجه شده و حتی تا محدوده ۵۸۰ تومان رشد کند که در این صورت واگرایی منفی مزبور بسط خواهد یافت.
در یک رویکرد میان مدت انتظار داریم قیمت سهام شرکت محدوده 613 تومان را آزمایش کند؛ بنابراین به جهت ماکزیمم کردن سود؛ نگهداری سهام شرکت را توصیه می‌کنیم.
چنانچه سهام شرکت را فروخته‌اید یا قصد فروش آن را دارید، نقاط حمایتی در پیش روی افت احتمالی در طی روزهای آتی عبارتند از: ۴۸۰ تومان، ۴۶۰ تومان و ۴۴۰ تومان. خرید پلکانی در محدوده‌های ۴۶۰ و ۴۴۰ تومان استراتژی مناسبی به جهت برگشت مجدد به بازار سهام شرکت است.
WWW.IRBORNA.IR
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.