فارس - مدیرعامل مخابرات گفت: شایعه معامله بخشی از سهام مالک اصلی مخابرات هیچ ارتباطی به رشد قیمت سهام مخابرات ندارد و سهامداران فقط باید به اطلاعات منتشره رسمی توجه کنند. فیضی در برابر این سوال که آیا شایعه افزایش نرخ تعرفه تلفن ثابت یا همراه صحت دارد، تاکید کرد: در حال حاضر نرخ خدمات تلفن‌های همراه و ثابت هیچ تغییری نکرده و همان نرخ‌های سال گذشته (۷/۴۴ ریال برای هر پالس تلفن ثابت داخل شهری و ۴۴۷ ریال برای تلفن همراه داخل شهر و ۷۶۰ ریال برای بین شهری) برقرار است؛ بنابراین هیچ اظهار نظری در این رابطه نمی‌توان کرد.

فیضی همچنین درباره زمان برگزاری مجمع مخابرات و همچنین شرکت همراه اول توضیح داد: ‌صورت‌های مالی تلفیقی مخابرات و شرکت همراه اول هنوز حسابرسی نشده اما انتظار می‌رود مجمع همراه اول نیمه اول اردیبهشت و مجمع مخابرات هم در نیمه دوم همان ماه برگزار شود. این درحالی است که سیاست‌ تقسیم سود هر سهم این دو گروه را هم منوط به نهایی شدن گزارش حسابرس دانست.

وی تاکید کرد: تاکنون ۵/۸ درصد از سهام همراه اول در فرابورس عرضه شده که در صورت کشش بازار، ۵/۱ درصد دیگر هم طی هفته‌های آتی واگذار خواهد شد تا تعهد فروش ۱۰ درصد سهام آن طی یک سال توسط شرکت مخابرات عملی شود.