گروه بورس - بازار آتی روز گذشته شاهد معامله 28 قرارداد به ارزش یک میلیارد و 141 میلیون و 718 هزار ریال بود که در آن یک نماد با رشد قیمت و یک نماد کاهش قیمت پیدا کرد.

بر این اساس «فملی» شهریور شاهد معامله ۱۹ قرارداد به ارزش ۸۵۵ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بود که با نوسان مثبت ۲/۱ درصدی روبه‌رو بود. بر این اساس قیمت تسویه این نماد با ۱۷۹ ریال افزایش به مبلغ ۱۵ هزار و ۹۹ ریال رسید. در پایان معاملات دیروز ۱۰ سفارش خرید در قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ ریال و ۲ سفارش فروش در قیمت ۱۵ هزار و ۵۱۴ ریالی باقی ماند. از سوی دیگر «فولاد» اردیبهشت‌ماه روز گذشته را با معامله ۹ قرارداد به ارزش ۲۸۶ میلیون و ۴۴۹ هزار ریال در نوسان منفی ۲۸/۲ درصد سپری کرد. بر این اساس قیمت تسویه «فولاد» اردیبهشت‌ماه با افت ۷۰ ریال به مبلغ سه هزار ریال کاهش یافت. این در حالی است که در پایان معاملات روز گذشته ۲۳ تقاضای خرید در مبلغ ۳۰۷۰ ریال و ۱۲ تقاضای فروش در مبلغ ۳۱۱۰ ریال در سیستم معاملات باقی ماند. همچنین «فولاد» تیرماه نیز ۵ تقاضای خرید را در قیمت ۳۰۱۶ ریال به خود اختصاص داده است.
در همین حال «اخابر» اردیبهشت دیگر نماد پربیننده دیروز بود که شاهد 8 تقاضای خرید در قیمت 3754 ریال و ثبت 16 تقاضای فروش در قیمت 4 هزار ریال بود که اختلاف قیمت مورد نظر خریداران و فروشندگان، قیمت تسویه این نماد را به 3877 ریال رساند؛ اما هیچ معامله‌ای در این نماد صورت نگرفت.
قراردادهای «ومعادن» نیز از دیگر نمادهایی بود که در بازار دیروز مورد توجه معامله‌گران آتی بود و بر این اساس «ومعادن» اردیبهشت‌ماه ۱۰ تقاضای خرید و «ومعادن» شهریور هر کدام سه تقاضای خرید داشتند. از سوی دیگر «فملی» اردیبهشت‌ماه در حالی ۱۰۱۹ موقعیت باز را به خود اختصاص داده که ۱۰ تقاضای خرید و ۱۸ تقاضای فروش در این نماد وارد سیستم معاملات شده است.