گروه بورس - پیش‌بینی درآمد هر سهم بیسکویت گرجی با ۸۴ ریال کاهش مواجه شد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، «غگرجی» درآمد هر سهم امسال را با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۰۴ ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که پیش‌بینی سود شرکت در اطلاعات ۱۴ آذرماه مبلغ ۴۸۸ ریال اعلام شده بود که دلایل تعدیل پیش‌بینی را افزایش قیمت برخی از مواد اولیه، عدم‌امکان افزایش نرخ محصولات و عدم‌تحقق تولید و فروش محصول جدید کوکی به دلیل رکود بازار عنوان کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد حداقل مبلغ ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم را به منظور تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال‌مالی ۸۹ پیشنهاد کند.

بیسکویت گرجی در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران اقدام کند.

این در حالی است که «غگرجی» گزارش ۹ ماهه دوره منتهی به آذرماه را با تحقق مبلغ ۲۸۸ ریال سود به ازای هر سهم و پوشش ۷۱ درصدی سود هر سهم گزارش کرده است. همچنین درآمد حاصل از فروش «غگرجی» طی ۹ ماهه امسال با رشد ۳۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل توانست ۶۹ درصد بودجه فروش امسال را پوشش دهد.