کتاب راهنمای کامل معاملات روزانه نوشته مارکوس هایتکوتر و ترجمه مژگان صفری، تازه‌ترین اثر منتشر شده از سوی نشر چالش در زمینه بازار سرمایه است.

مولف در پیشگفتار کتاب حاضر گفته است: «شما این کتاب را انتخاب کرده‌اید چون به‌طور جدی می‌خواهید که یک معامله‌گر روزانه موفق باشید و این دقیقا همان چیزی است که با مطالعه این کتاب، شما خواهید آموخت که چگونه انجامش دهید.»

وی به خوانندگان اطمینان داده است که با یک روش کاملا کاربردی همه مفاهیم بورس را ارائه می‌کند و به آنها کمک خواهد کرد که همان معامله‌گری شوند که می‌خواهند. این کتاب در سه بخش اصول معاملات روزانه، استراتژی معاملاتی شما و رازهای موفقیت در معاملات روزانه نگاشته شده است. «راهنمای کامل معاملات روزانه» توسط نشر چالش (66414610) و در تیراژ 1500 نسخه منتشر شده است.

حسابداری میانه 2
کتاب «حسابداری میانه ۲»، نوشته دکتر جواد بستانیان و دکتر قاسم بولو منتشر شد.


کتاب حسابداری میانه ۲، در پاسخ به نیاز دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته حسابداری برای دسترسی به کتاب فارسی و ایرانی که به طور کامل براساس موضوع‌های درس حسابداری میانه ۲ دانشگاه‌ها طبق برنامه مصوب وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به‌خصوص براساس قوانین، مقررات و استانداردهای حسابداری ایران و با استفاده از تجربه کار در حوزه حسابداری تهیه شده است، تالیف شده و شامل عنوان‌های زیر است:
فصل یکم: شرکت‌های سهامی، فصل دوم: گردش حساب سود (زیان) انباشته، فصل سوم: سود هر سهم، فصل چهارم: اوراق قرضه و بدهی‌های غیرجاری دیگر، فصل پنجم: سرمایه‌گذاری‌ها، فصل ششم: جریان وجوه نقد.
این کتاب ضمن آنکه می‌تواند مرجع مناسبی برای دانشجویان رشته حسابداری باشد، به گونه‌ای کاربردی تهیه شده تا پوشش کافی برای استفاده‌کنندگان دیگر نیز فراهم کند. شاخصه کتاب تالیف متن بر پایه استانداردها، قوانین و مقررات حاکم بر کشور است و از موضوع‌هایی که خارج از این محدوده است، پرهیز شده است.
در پایان هر فصل علاوه‌بر تمرین‌های مربوط به مطالب آن فصل، پرسش‌های چهار گزینه‌ای شامل پرسش‌های آزمون سراسری کارشناسی ارشد رشته حسابداری و آزمون عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران در سال‌های گوناگون ارائه شده است.