موج - بانک تات در نظر دارد تا با راه‌اندازی یک کارگزاری، ظرف سه سال آینده به یک شرکت تامین سرمایه بزرگ تبدیل شود. حسین خزلی خرازی، مجری راه‌اندازی کارگزاری بانک تات با بیان این مطلب اظهار داشت: مجموعه گروه تات در حال خرید یکی از کارگزاری‌های بورس است که پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس، شرکت توسعه سرمایه‌گذاری تات، بانک تات و برخی از شرکت‌های زیرگروه این مجموعه سهامدار این کارگزاری جدید خواهند شد.

وی ادامه داد: این کارگزاری در نظر دارد تا با استفاده از تجربیات قبلی و استفاده از همکاری کارگزاران برتر و بزرگ‌تر بورس، ظرف سه سال آینده به یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در بازار سرمایه تبدیل شود.

مجری راه‌اندازی کارگزاری بانک تات تصریح کرد: در واقع این کارگزاری ظرف سه سال آینده به یک شرکت تامین سرمایه بزرگ تبدیل خواهد شد.

خرازی درخصوص برنامه‌های این کارگزاری ادامه داد: در این کارگزاری طرحی در دست اجرا قرار دارد که به واسطه آن تمام شعب بانک تات یا شعبی که در آینده تشکیل خواهند شد، نقطه تماس مردم با بازار محسوب شوند.

وی تاکید کرد: در واقع تمام شعب بانک تات علاوه‌بر خدماتی که در بازار پول به مشتریان خود ارائه می‌دهند از این قابلیت برخوردارند که کلیه خدمات بازار سرمایه را نیز به مشتریان بانک تات ارائه دهند.

مجری راه‌اندازی کارگزاری بانک تات خاطرنشان کرد: همچنین برای سال آینده (۱۳۹۰) نیز این کارگزاری در نظر دارد تا با احراز رتبه‌های بالاتر، موفق به فعالیت در بورس کالا شود.