گروه بورس - خط تولید کابل‌های برقی فشار ضعیف در شرکت کابل‌های شهید قندی با حضور استاندار و دیگر مقامات بلند پایه استان یزد توسط حسن شیخ‌نیا، مدیرعامل سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، در این مراسم فلاح‌نژاد استاندار یزد با اشاره به اهمیت شرکت کابل‌های شهید قندی به عنوان یک قطب صنعتی مهم در استان یزد به موفقیت‌های این کارخانه طی سال‌های گذشته به عنوان یک بنگاه صنعتی نمونه که در امر صادرات نیز شرکت اول بوده، اشاره کرد و بر نقش مهم اشتغالزایی این شرکت در سطح استان تاکید کرد.

حسن شیخ‌نیا مدیرعامل «ومعادن» نیز ضمن با اهمیت خواندن نقش تولیدات صنعتی و معدنی از زحمات کارکنان و مدیران کابل‌های شهید قندی در راه‌اندازی این پروژه قدردانی و اظهار داشت: در ماه‌های آینده خبرهای بهتر و بر امیدوارکننده‌تری در حوزه‌های صنعتی و معدنی خواهید شنید.

تولید کابل‌های برقی فشار ضعیف دومین پروژه از سه پروژه تعریف شده استان یزد جهت افزایش سهم بازار و صادرات و در راستای اشتغالزایی‌است که با ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر در سه شیفت کاری توسط مهندسین و کارکنان ایرانی بخش مهندسی و فنی گروه کابل‌های شهید قندی اجرا شده است.