اینجانب حسن شقاقی‌پور، دارای کد سهامداری ۱۰۲۰۷۵ و سهامدار شرکت سیمان کیاسر هستم. از سال ۸۴ تا الان حدود ۹ میلیون تومان به بهانه افزایش سرمایه از من دریافت شده، در صورتی که در ابتدا با یک میلیون و ۱۰ هزار سهم شروع کرده بودم. این شرکت تخلفات زیادی دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- پیشرفت پروژه که هنوز به ۵۰ درصد نرسیده و با افزایش سرمایه تناسبی ندارد که احتمال می‌رود این افزایش سرمایه‌ها، در جای دیگر هزینه شده است و دلیل این موضوع، به ثبت نرسیدن افزایش سرمایه در بانک سپه شعبه سرافراز تهران با کد ۱۶۰۰ شماره حساب ۱۶۰۰۸۰۰۱۰۰۹۱۱ است.

از سوی دیگر در رابطه با افزایش سرمایه، در این ۵ سال هیچ نوع اطلاع‌رسانی به سهامداران صورت نگرفته است.

۲- من ۵ سال پیش این سهام را به مبلغ ۱۰۰۰ ریال خریدم و جالب اینکه حق تقدم استفاده نشده را با همان مبلغ ۱۰۰۰ ریال در سال ۸۹ به دیگران واگذار می‌کنند.

یعنی ارزش سهام شرکت در این پنج سال همان ۱۰۰۰ ریال است و زمانی که خواستم پولم را مطالبه کنم گفتند که همان پول قبلی بدون افزایش به شما به صورت قطعی داده می‌شود. خواستم به این طریق آگاهی داده باشم.

پتروشیمی کرمان اطلاع‌رسانی کند

اینجانب اردشیر محزون آزموده دارای کد سهامداری ۱۵۸۱۹، حدود ۱۰ سال است که سهام شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه را خریده‌ام در این مدت نه تنها سودی عایدم نشده، بلکه در افزایش سرمایه هم شرکت کرده‌ام. متاسفانه بنده که مقیم تهران هستم بارها با تلفن با شرکت تماس گرفتم، اما بی‌نتیجه بود. من به کلی از نحوه فعالیت این شرکت بی‌خبرم، خواهشمندم مدیران این شرکت اطلاعاتی از نحوه فعالیت و سود این شرکت در روزنامه اعلام کنند.