فرید هلالات- سهام شرکت بانک صادرات رشد از محدوده 96 تومان تا 136 تومان را در قالب پنج موج الیوت محقق کرده و در قالب امواج A تا C الیوت تا محدوده 118 تومان افت کرده است.

بر اساس تئوری امواج الیوت، پنج موج از سری جدید، موج سوم از درجه بالاتر الیوت محسوب شده و حداقل باید هدفی در محدوده بالای ۱۶۰ تومان را در دستور کار داشته باشد. این در حالی است بازار فعلی در موج دوم از سری جدید امواج الیوت قرار دارد. در راه افت قیمت حمایت‌های پیش روی فروشندگان سهام شرکت عبارتند از:
136 تومان در محدوده تصحیح 50 درصد
۱۳۲ - ۱۳۰ تومان در محدوده ۸/۶۱ درصد فیبوناچی.
احتمال افت قیمت به محدوده زیر 132 - 130 تومان ضعیف است. این در حالی است که در محدوده 132 تومان قیمت به خط میانه چنگال اندروز برخورد کرده و با حمایت خط روند صعودی و میانگین متحرک 100 روزه نیز همراه خواهد بود.این طور به نظر می‌رسد که بازار سهام شرکت در نزدیکی محدوده کف قرار دارد. با وجود اینکه عدد اسیلاتور شاخص قدرت نسبی در محدوده زیر 30 قرار دارد، اما هنوز سیگنال واگرایی مثبت در RSI) Bottom Failure Swing) یا اسیلاتور MACD مشاهده نمی‌شود. در پایان می‌توان این طور برداشت کرد که احتمال افت بیشتر قیمت ضعیف است؛ اما هنوز سیگنالی برای خرید دریافت نشده است.
WWW.IRBORNA.IR
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.