فرید هلالات
در تحلیل‌های اخیر سهام شرکت بانک ملت سیگنال خرید در محدوده ۱۵۴ تومان با هدف محدوده ۲۰۰ تومان به اطلاع سرمایه‌گذاران محترم رسید.

این در حالی است که در نزدیکی 200 تومان در تحلیلی دیگر محدوده 203 - 195 تومان به عنوان باند مقاومتی مهم به اطلاع سرمایه‌گذاران محترم رسید.
این طور به نظر می‌رسد که سهام شرکت در میان‌مدت به سطوح بالای ۲۰۰ تومان نفوذ کرده و حتی تا ۲۵۰ تومان رشد کند، اما در کوتاه‌مدت به دنبال سیگنال واگرایی منفی در اسیلاتور MACD، قیمت سهام شرکت افت در کوتاه‌مدت را در دستور کار خود قرار داده است.
بر اساس تئوری امواج الیوت قیمت سهام شرکت در محدوده قله 198 تومان به پایان موج پنجم رسیده و در نتیجه امواج تصحیح گر A تا C بازاری افت‌کننده در کوتاه‌مدت را رقم زده‌اند.
با توجه به اینکه عدد اسیلاتور شاخص قدرت نسبی در میانه افت قرار دارد انتظار داریم قیمت سهام شرکت تا محدوده ۱۶۲ - ۱۶۰ تومان افت کند. محدوده ۱۶۲ - ۱۶۰ تومان ۲/۳۸ درصد فیبوناچی از مجموع پنج موج الیوت و ۸/۶۱ درصد فیبوناچی از موج پنجم الیوت است که در مجاورت با خط میانه چنگال اندروز قرار دارد. با به کف رسیدن قیمت، انتظار می‌رود قیمت به سطح ۲۰۰ - ۱۹۸ تومان نفوذ کرده و در میان‌مدت حداقل تا ۲۵۰ تومان رشد کند.
WWW.IRBORNA.IR
تحلیل فوق بیانگر دیدگاه نگارنده است و چاپ آن به منزله تایید روزنامه دنیای اقتصاد نیست.