گروه بورس - شرکت کارتن ایران مبلغ ۱۰۶ ریال از پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را در ۶ ماهه بودجه پوشش داد. براساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، «چکارن» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی جاری را مبلغ ۳۱۰ ریال اعلام کرده است که در مدت یادشده ۳۴ درصد از این رقم را نسبت به بودجه پوشش داد.

کارتن ایران با پوشش ۴۳ درصدی پیش‌بینی فروش امسال توانست مبلغ ۷/۱۸۷ میلیارد ریال از بابت فروش محصولات طی ۶ ماهه نخست سال جاری درآمد کسب کند.

پیش‌بینی فروش امسال «چکارن» در مقایسه با سال‌مالی قبل با ۲۷ درصد افزایش، مبلغ ۷/۴۴۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

هزینه‌های مالی این شرکت برای سال‌مالی جاری با افزایش پیش‌بینی شده است، اما در دوره ۶ ماه نخست سال‌جاری این هزینه‌ها به نسبت مدت مشابه سال قبل کمتر گزارش شده است.

به طوری که تا پایان شهریورماه هزینه‌های مالی «چکارن» به ۸/۷ میلیارد ریال رسید. این در حالی است که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پیش‌بینی هزینه‌های مالی سال جاری از سوی شرکت اعلام شده است.

پیش‌بینی خالص درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری سال‌مالی ۸۹ به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال بیشتر شامل سود سهام دریافتی از شرکت حریر خوزستان و پتروشیمی آبادان و سود سپرده بانکی است. مطابق اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد مبلغ ۲۸۱ ریال جهت تقسیم به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.

مطابق مصوبه به تاریخ ۲۸ مهر ماه ۸۹ سرمایه شرکت از مبلغ ۶۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال و از محل اندوخته‌ها مبلغ ۳۰ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال) افزایش یافته است.