گروه بورس - پیشنهاد تقسیم سود هیات‌مدیره گروه صنعتی سپاهان کاهش یافت. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، «فسپا» اعلام کرده است که در نظر دارد ۵۰ درصد از سود پیش‌بینی شده امسال را برای توزیع بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در اسفندماه ۸۸ اعلام کرده بود که در نظر دارد ۸۰ درصد از سود پیش‌بینی شده را برای توزیع بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

گروه صنعتی سپاهان درآمد هر سهم امسال را با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۸۷ ریال پیش‌بینی کرده که با تحقق ۵۳ درصدی از سود هر سهم تا پایان شهریورماه مواجه شده است. همچنین «فسپا» با کسب مبلغ ۸۲۹ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش به ۵۳ درصد از پیش‌بینی فروش امسال رسید.

درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «فسپا» در عملکرد واقعی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۸۹ مبلغ ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۱۵ ریال) معادل ۴۵ درصد سود خالص عملکرد دوره را شامل می‌شود.

کل درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در پیش‌بینی سال‌مالی ۸۹ مبلغ ۲۰ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۱ ریال) است.