گروه بورس - قیمت‌گذاری سهام سه شرکت و اصلاح اساسنامه یک شرکت دولتی در جلسه این هفته هیات واگذاری به تصویب رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی؛ بر اساس مصوبات این هفته هیات واگذاری، عرضه ۴۰ درصد سهام شرکت صنعت کاشی کاژه از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به قیمت کل پایه ۷۳ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال با شرایط ۲۵ درصد نقد و بقیه طی چهار سال در ۸ قسط ۶ ماهه از طریق مزایده به تصویب رسید که حداکثر برای یک ماه آینده پس از آغاز بهره‌برداری شرکت، آگهی واگذاری آن منتشر خواهد شد. همچنین، واگذاری ۱۵ درصد سهام شرکت موسسه تحقیقات و توسعه فناوری ریلی ایران از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به قیمت کل پایه ۶۰ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال از طریق مزایده به صورت نقد به تصویب رسید.

در عین حال مقرر شد ۴۰ درصد سهام شرکت پلیمر صنعت جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به قیمت کل پایه ۲۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از طریق مزایده به صورت نقد واگذار شود.

بر اساس این گزارش، اصلاح اساسنامه شرکت احداث صنعت از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت مادر تخصصی توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از دیگر مصوبات جلسه اخیر این هیات به شمار می‌رود.