گروه بورس - معاملات روز گذشته بورس آتی با وجود حجم زیاد تقاضا برای اخذ موقعیت خرید، تنها دادوستد 29 قرارداد «فملی» آبان و دی‌ماه را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار ما، معامله‌گران بورس آتی دیروز نیز با انگیزه بالا اقدام به ثبت سفارش‌های خرید و فروش کردند که این امر موجب افزایش موقعیت باز «فملی» آبان تا ۱۳۲ مورد شد. بر این اساس «فملی» آبان و دی‌ماه همچنان مورد اقبال سرمایه‌گذاران بود تا مجموع ارزش معاملات در این دو نماد به مبلغ ۸۲۴ میلیون و ۷۶۳ هزار ریال برسد. این در حالی است که قیمت تسویه «فملی» آبان‌ماه ۳۶۰ ریال افزایش در قیمت ۹۳۴۸ ریال و قیمت تسویه «فملی» دی‌ماه با ۳۷۵ ریال افزایش در قیمت ۹۷۷۴ ریال بسته شد.
دیروز همچنین فروشندگان بعد از دو روز، اقدام به ثبت سفارش فروش کردند. این رفتار فروشندگان به دنبال انگیزه بالای خریداران برای خرید قراردادهای آتی به‌ویژه در نمادهای «وکار» و «رپارس» آبان و دی‌ماه است.
هر چند فروشندگان همچنان قیمت‌های بالاتری را برای فروش پیشنهاد می‌کند، اما امیدوارند تا طی روزهای آینده خریداران قیمت‌های مزبور را برای خرید جذاب ارزیابی کنند. همچنین «فولاد» آبان‌ماه نیز روز گذشته را با ثبت ۲۳ تقاضای خرید، به عنوان پرطرفدارترین نماد بازار پشت‌سر گذاشت.