گروه بورس - نسترن فیروز: روز گذشته بازار فرابورس روز کاری مثبتی را سپری کرد و تمامی نمادها با رشد قیمت به کار خود پایان دادند.

در همین حال در معاملات دیروز بیمه دی ۱۰ میلیون سهم، تجارت الکترونیک پارسیان یک میلیون سهم و کویرتایر ۲۰۰ هزار سهم صف خرید داشتند.
از سوی دیگر، بیمه دی 99/4 درصد، کویرتایر 96/4 درصد، تجارت الکترونیک پارسیان 77/4 درصد، لیزینگ ایرانیان 13/1 درصد و مرجان‌کار 6 صدم درصد رشد قیمت را تجربه کردند.
همچنین تجارت الکترونیک پارسیان با حجم معاملاتی دو میلیون و ۴۹۵ هزار و ۳۹ سهم و ارزش معاملاتی ۲۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
نماد معاملاتی «ودی» با ارزش معاملاتی 44 میلیون ریال توانست 21 هزار و 251 سهم از حجم معامله‌شده بازار را از آن خود کند. همچنین کویر تایر با حجم معاملاتی 60 هزار و 100 سهم ارزش معادل 116 میلیون ریال را کسب کرد.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «وایران» با حجم معاملاتی ۵۹۸ هزار و ۴۳۱ سهم و ارزش معاملاتی یک میلیارد و ۶۹ میلیون ریال به قیمت یک هزار و ۷۸۷ ریال معامله شد. این در حالی است که نماد معاملاتی «کمرجان» با ارزش معاملاتی ۹ میلیون ریال، سه هزار سهم از حجم معاملات را به خود اختصاص داد. در مجموع حجم کل بازار OTC روز گذشته به سه میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۲۳ سهم و ارزش کل معاملات به ۲۷ میلیارد و ۷۸۱ میلیون ریال رسید.