گروه بورس - سرمایه‌گذاری البرز درآمد هر سهم امسال را با 56 ریال افزایش پیش‌بینی کرد.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری البرز درآمد هر سهم را به دلیل تعدیل پیش‌بینی درآمد شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز با توجه به روند خوب فعالیت ۶ ماهه، افزایش داده است.
«والبر» درآمد هر سهم امسال را با 850 میلیارد و 100 میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 583 ریال پیش‌بینی کرده که طی عملکرد 6 ماهه با تحقق 20 درصدی سود هر سهم روبه‌رو شده است.
پیش‌بینی عملکرد امسال «والبر» در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۳۱ درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۷۵ درصد کاهش، سود عملیاتی ۶ درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
هیات‌مدیره «والبر» تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ 330 ریال را جهت تقسیم به مجمع عمومی سال 89 پیشنهاد کند.
به استناد تفویض اختیار مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۲۰ تیرماه، سرمایه شرکت از مبلغ ۷۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۸۵۰ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال (معادل ۱۸ درصد) از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران افزایش یافت.
این در حالی است که معادل 17 درصد از پیش‌بینی سود خالص سال 89 (به ازای هر سهم مبلغ 100 ریال) ناشی از درآمدهای متفرقه (عمدتا سود فروش ساختمان مرکزی شرکت) است.