گروه بورس- نسترن فیروز: بازار فرابورس در حالی آخرین روز کاری هفته را سپری کرد که سهامداران بازهم شاهد تشکیل صف خرید به تعداد 14 میلیون سهم برای نماد تجارت الکترونیک پارسیان بودند.

این در حالی است که روز گذشته تجارت الکترونیک پارسیان با ۹۹/۴ درصد، بیمه دی با ۴۹/۲ درصد، مرجان کار با ۹ صدم درصد و کویر تایر با ۵ صدم درصد رشد قیمت به کار خود پایان دادند.
از سوی دیگر نماد معاملاتی «وایران» با افت 42 صدم درصدی قیمت روز گذشته در جایگاه آخر جدول بازار فرابورس قرار گرفت.
همچنین نماد معاملاتی «ودی» با حجم معاملاتی یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۱۸۵ سهم و ارزش معاملاتی ۴ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
از سوی دیگر تجارت الکترونیک پارسیان با حجم معاملاتی 134 هزار سهم ارزش معادل یک میلیارد و 251 میلیون ریال را کسب کرد.
این در حالی است که مرجان کار با ارزش معاملاتی ۱۲۶ میلیون ریال توانست ۴۰ هزار و ۱۲۹ سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند. نماد معاملاتی «پکویر» با حجم معاملاتی ۳۸ هزار سهم و ارزش معاملاتی ۷۵ میلیون ریال به قیمت ۲ هزار ریال معامله شد. همچنین لیزینگ ایرانیان با ارزش معاملاتی یک میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال، ۷۵۵ هزار سهم از حجم بازار را به خود اختصاص داد. در پایان روز کاری گذشته حجم کل بازار فرابورس به ۲ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۴۳ سهم و ارزش کل معاملات به ۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال رسید.