گروه بورس- مجمع پیام تا دو هفته دیگر به تعویق افتاد. بنابراین گزارش، مجمع پرتنش شرکت پیام روز گذشته در ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح آغاز شد، اما به دنبال اعتراض سهامداران حقیقی این شرکت به ترکیب هیات مدیره، این مجمع به تنفس خورد و مقرر شد تا دو هفته آینده، آگهی دعوت به مجمع پیام در روزنامه رسمی درج شود.

این مجمع پر حاشیه و تنش با مخالفت‌های شدید سهامداران حقیقی برای تغییر ترکیب هیات‌مدیره برای حل مشکلات شرکت‌های پیام و آزمایش روبه‌رو شد، تا آنجا که سهامداران حقیقی خواهان در اختیار قرار گرفتن سه کرسی هیات‌مدیره در شرکت پیام بودند.

این گزارش می‌افزاید: اما از آنجا که این اعتراضات به نتیجه نرسید، سهامدارانی که می‌توانستند اکثریت حاضرین را حفظ کنند با خروج از مجمع و نصاب‌شکنی (آبستراکسیون) اعتراض خود را به مدیران شرکت اعلام کرده و به دنبال آن، مجمع پیام به تنفس خورد.

براساس این گزارش نماد معاملاتی این شرکت از ۳۱ شهریور ماه ۸۷ تاکنون در تابلوی معاملات بسته است. قیمت هر سهم پیام از ۱۰۰ تومان در اوایل ۸۳ به ۴۰۰ تومان در ۲۳ مهر همان سال رسیده بود اما به دلیل بروز مشکلات ناشی از مدیریت و برخی تخلف‌ها، با ریزش قیمت هر سهم به ۵۰ تومان در۱۸ فروردین۸۷ و سپس توقف نماد معاملاتی مواجه شد.