گروه بورس- نسترن فیروز: فرابورس در حالی آخرین روز کاری هفته را سپری کرد که نماد معاملاتی «رپارس» برای سومین روز متوالی به تعداد 22‌میلیون سهم صف خرید داشت.

در همین حال در معاملات دیروز رقابت بر سر دو بلوک سمندریل و پتروشیمی کرمانشاه همچنان ادامه داشت و هیچ معامله‌ای روی این دو بلوک انجام نشد.
از سوی دیگر روز گذشته اوراق مشارکت ایران و شرق معامله شد. این در حالی است که نماد معاملاتی «وایران» تنها نماد منفی بازار بود که افت 8/2‌درصدی قیمت را تجربه کرد.
همچنین تجارت الکترونیک پارسیان با ۹۹/۴‌درصد، بیمه دی با ۹۶/۲‌درصد، مرجان کار با ۳۲/۱‌درصد و کویرتایر با ۴‌دهم درصد رشد قیمت به کار خود پایان دادند. از سوی دیگر تجارت الکترونیک پارسیان با حجم معاملاتی ۸۳۳‌هزار سهم و ارزش معاملاتی ۶‌میلیارد و ۱۶۲‌میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
این در حالی است که بیمه دی با ارزش معاملاتی 739‌میلیون ریال توانست 273‌هزار سهم از حجم معامله شده بازار را از آن خود کند. همچنین نماد معاملاتی «کمرجان» با حجم معاملاتی 5 هزار و 465 سهم و ارزش معاملاتی 17‌میلیون ریال به قیمت 2‌هزار و 10ریال معامله شد. نماد معاملاتی «پکویر» روز گذشته بدون کسب ارزش معاملاتی و با حجم معاملاتی 5سهم در جایگاه چهارم جدول بازار فرابورس قرار گرفت.
از سوی دیگر لیزینگ ایرانیان توانست با ارزش معاملاتی یک‌میلیارد و ۳۵۷میلیون ریال، ۷۱۰هزار و ۲۹۳‌سهم از حجم بازار را به خود اختصاص دهد. در مجموع حجم کل بازار فرابورس روز گذشته به یک‌میلیون و ۸۲۱هزار و ۲۴۸سهم و ارزش کل معاملات به ۸میلیارد و ۲۷۵میلیون ریال رسید.